Friday 12 October 2012

Gazulina la iha Dili lakon Nakukun No movimento Transporte Kurang

Tempo Semanal-Dili, 11/10/2012

cidade Kapital Nasaun Timor Leste hela iha nakunkun dezde tulu sanolu resin lima ate tuku rua nolu kanolu. durante oras lima liu parte balun husi Cidade Dili la hetan ahi sa tan husi distritu no sub distritu. "Populasaun husi sub distritu watulari hakarak akompania debat orsamentu ratifikativu maibe elitricidade mate." dehan deputadu husi bankada Opozisaun ne'ebe hetan oportunidade atu halo intervensaun iha plenariu debate Orsamentu Ratifikativu ne'ebe hahu fali iha lokraik (11/10).
Problema mina kuran iha Timor Leste
la'os ba dahuluk maibe Governu
liu-liu ministeriu ne'ebe relevante
seidauk hader husi mehi naruk
tan iha iniciu 2011 mos problema mina
kuran hodi halo patraun Mikrolet lakon osan
 no sira hasa'e tarifa ba kualker estudantes
konferme sofer sira nia gostu. Estadu liu liu
 Governu la konsege aijuda  hamahan todan ba estudantes, sofer sira 

Maske Kinto Governu Konstitusional la'os ona Ahi Mate Piska-Piska ka AMP maibe eletricidade sei mate nafatin tan ba kuran mina ba jeradores sira. Governu Timor Leste hanai Pertamina hodi nune'e wainhira krize mina kona Indonesia maka sei iha impaktu negativu mos ba Timor leste maske nasaun ne'e la'os ona Provinsia rua nolu resin hitu husi Indonesia.

"Ami iha Bali ne'e. mina folin RP. 6,000 mas ninia kualidade la'os premiun nune'e bele estraga hotu mesin kareta ninian," dehan wayan sofer ida ne'ebe tula jornalista TS husi aeroportu ba Ubud.

Mezmu Pertamina Indonesia rasik fornese mina ne'ebe kuran kualidade ba ninia populasaun sira ho folin karun nafatin oin sa tan nia atu fornese ba Timor oan sira. "Ami tenke hatama sedu kareta tan gazolina la iha. Ami ba iha pertamina halilaran mas dehan mina la iha no iha kuluhun de baixo mos la iha nune'e duni maka ami hatama ona," dehan sofer mikrolet numeru o1 halai diresaun terminal Bekora ho terminal Merkadu lama.

"entaun ami kala selu saugate los irmaun," dehan pataraun mikrolet koor mean ba ninia sofer. Estudantes barak maka labele hetan kareta atu ba eskola ohin (11/10). Nune'e mos aban sei susar ba eskola oan sira tan ba mikrolet ho taxi barak maka labele halo cirkulasaun aban 12/1o/2012 tan ba kuran mina.

No comments: