Timor-Leste, hanesan Nasaun ida nebe riku teb-tebes ho nia riqueza naturais laos deit minarai, maibe mos iha area seluk-seluk nebe maka iha potencia atu desenvolve no promove hodi bele atrai investimento no mos turistas hodi bele ba investe e no mos ba halo visita turisticas iha Timor-Leste, Nação foun ida iha ASIA nebe maka konhecidu tebes hanesan Europea da Asia.
Marcio Rosa Lay, Adido do Comércio junto de Embaixada RDTL iha Lisboa hare katak cultura no turismo hanesan area-area nebe maka potencias tebes iha Mercado Europea e precisa promove no desenvolve didiak ninia pakote informasaun ida para bele informa ba investidores no turistas iha estrangeiros hodi nune’e bele investe no visita, iha ita nia rai doben Timor-Leste.
Marcio Rosa Lay, Adido do Comércio junto de Embaixada RDTL iha Lisboa halao servisu koordenasaun hamutuk ho Embaixada RDTL iha Lisboa ho responsavel da cultura, organiza e prepara produtos Timor-Leste nian e hodi lori ba apresenta no amostra iha evento annual boot ida iha Lisboa ho naran Bazar Diplomatico ba loron rua, hahu iha lorong 4-5 de Desembro, nebe representa husi Embaixada hotu-hotu nebe maka existe iha Portugal incluindo mos Embaixada Timor-Leste.
Ba tinan 2010 ne’e, bele hateten katak participação Timor-Leste nian maximum teb-tebes tamba hare husi quantidade e no mos qualidade produto Timor-Leste nian nebe maka halo husi Assosiação no organização dos Mulheres Timor-Leste sira nia liman rasik hetan valor ida ke boot tebes se ita halo comparação ho participação Timor-Leste nian iha tinan hirak liu ba (liafuan ida ne’e hato husi Responsavel Cultura iha Embaixada RDTL iha Lisboa.
Produto Timor-Leste nian nebe maka apresenta iha Bazar Diplomatico ida ne’e, konsege dada interese husi visitante sira no hetan antuciasmo tebes husi visitante sira hodi visita iha paviliao Timor-Leste nian hodi hare nomos hola (compras) produtos sira nebe maka Stand Timor-Leste ofereçe iha ocasião ida.
Objectivo husi participação Timor-Leste iha Bazar Diplomatico ida ne’e, hodi desenvolve no promove produto Timor-Leste iha estrangeiro no iha qualquer ocasião. Bazar ne’e nudar meios ida hanesan mos feiras sira seluk nebe maka, Adido do Comércio junto de Embaixada RDTL iha Lisboa usa oportunidade ida ne’e hodi bele promove liu tan produto Timor-Leste.
Hanesan ita hotu hatene katak Timor-Leste nudar pais ida maka bonita tebes ho nia paisagem e no mos rico tebes ho nia cultura e nia ema mos familiar e amigável tebes. Timor-Leste ofereçe oportunidade ba ema hotu atu hola parte iha desenvolvimento economia Timor-Leste, liu husi Investimento ida nebe boot para bele loke campo de servisu maibe husi nia ema ba ita nia joven sira e nune’e mos bele atinji objective plano desenvolvimento nacional nian atu hasae qualidade moris povu Timor-Leste e no mos hamenus kiak iha ita nia rai laran.
Maibe atu realiza ita nia mehi hirak ne’e, Timor-Leste oan sira tenke kria paz e estabilidade.ho nune maka iha futuro ita bele desenvolve ita nia rai ne’e sai diak liu tan.
1 comment:
Timor-leste nee presisa halo promosaun ida hanesan nee duni, para ema estrageiros sira bele recoinhece ita nia protudus sira...
Post a Comment